FAQ - dažniausiai užduodami klausimai

Ar drabužio spalva yra tokia pati, kaip nuotraukoje?

Dedame visas pastangas, kad mūsų nuotraukos parodytų realią prekių būklę, tačiau spalva rodoma monitoriuje priklauso ne tik nuo pačios nuotraukos, bet taip pat nuo monitoriaus, matrico nustatymų, ir t.t. Apibendrinant, ta pati nuotrauka keliuose monitoriuose gali atrodyti skirtingai. Taip pat spalvos intensyvumas priklauso nuo audinio, taigi ta pati spalva gali skirtis priklausomai nuo drabužių sudėties.

Kaip pasinaudoti nuolaidos kodu?

Norėdami pasinaudoti nuolaidos kodu, reikia jį nukopijuoti o vėliau įklijuoti į langelį "NUOLAIDOS KODAS" esąnti krepšelyje po prekių sąrašu. Jeigu kodas nebuvo įvestas, o užsakymas jau yra apmokėtas, užsakymas negali būti koreguotas. Taip pat vienkartiniai kodai negali būti atnaujinami ar panaudoti sekančiam užsakymui.

Nesu tikras, kokį dydį pasirinkti. Ką daryti?

4F Internetinėje parduotuvėje turime dydžių lentelę, kurią rasite prekės lape (virš langelių su dydžių variantais) pavadinimu KAIP PASIRINKTI DYDĮ? Jeigu Jūs norite sužinoti konkrečius tam tikros prekės dydžius - prašome kreiptis į Kliento aptarnavimo biurą adresu info@4fstore.lt

Kaip turėtų atrodyti slaptažodis (raidžių, skaitmenų, specialių ženklų kiekis)?

Slaptažodis turėtų turėti bent aštuonis ženklus ir į jo sudėtį turėtų įeiti bent trys keturių tipų ženklai:

mažosios raidės

didžiosios raidės

skaitmenys

specialūs ženklai.

Pavyzdinis slaptažodis sukurtas pagal minėtąsias taisykles: NaujasSlaptazodis!@34

Negaliu prisijungti. Ką daryti?Norint perkrauti slaptažodį, paspausti čia, o vėliau elgtis pagal rodomus pranešimus.

Jeigu slaptažodžio prisiminimas nepadėjo. Pabandykite prisijungti naudojantis privačiu režimu. Kad tai padaryti, reikia tam tikrai naršyklei paspausti šią klavišų kombinaciją:

Chrome: CTRL+SHIFT+N

Firefox: CTRL+SHIFT+P

Opera: CTRL+SHIFT+N

Safari: Išrinkti priesaką meniu Failas > Naujas privatus langas

Edge / Internet Explorer: CTRL+SHIFT+P

Jeigu šis sprendimas nepadėjo, reikia naršyklėje ištrinti slapukus.

Jei įvykdžius visus išvardintus paliepimus, vis dėlto turite problemų su prisijungimu, ištrinkite naršyklėje seną slaptažodį:

Chrome: paspausti čia.

Firefox: paspausti čia.

Kas, jeigu negavau el. pašto žinutės su slaptažodžio priminimu?

Nuoroda slaptažodžio priminimui turėtų persisiųsti pateiktu el. pašto adresu. Dėl pašto serverių apsunkinimo, kartais tai užima keletą minučių. Jeigu negalite jos surasti el pašto dėžutėje, patikrinkite SPAM folderį.

Kaip atnaujinti slaptažodį?

  1. Norint atnaujinti slaptažodį, paspausti čia. Pateikite savo el. pašto adresą, kurį naudojote paskyros registravimui. Po to paspauskite mygtuką “IŠSIŲSTI”.

  2. Nukreipus į puslapį, langelyje“Naujas slaptažodis” įrašyti savo naują slaptažodį, po to kitame langelyje “Patvirtinti naują slaptažodį”, įrašyti dar kartą ir paspausti mygtuką “Nustatyti naują slaptažodį”.

Kur surasiu nuorodą patvirtinančią paskyros registravimą?

Patvirtinanti nuoroda turėtų patekti į Jūsų nurodytą registravimo metu el. pašto dėžutę. Jeigu neįmanoma jos surasti pašto dėžutėje, patikrinkite SPAM folderį.

Kokia nauda sukūrus paskyrą?

  • 5% nuolaida nenukainuotoms prekėms
  • Užsakymų istorijos prieinamumas
  • Patogesnis užsakymų teikimas

Ar privalau registruotis, norėdamas pateikti užsakymą?

Ne. Registracija yra savanoriška. Tačiau rekomenduojame užsiregistruoti, kadangi kaip registruotas klientas galėsite naudotis įvairiais privalumais.

Kokia registravimo nauda?

Paskyros sukūrimas suteiks Jums daug privalumų, pvz.:

1. 5% nuolaida nenukainuotoms prekėms.

2. greitai prieinama informacija apie Jūsų pateiktus užsakymus bei apie jų vykdymo statusą.

3. nėra reikalo pildyti informaciją siuntimui (adresą) kiekvieno sekančio užsakymo metu (sekančių užsakymų atveju pakanka prisijungti).

4. savarankiškai pateikti grąžinimo/skundo prašymą.

5. galimybė redaguoti savo duomenis (tame tarpe ir slaptažodžio pakeitimas).

Kaip ilgai lauksiu užsakymo įvykdymo?

Stengiamės įvykdyti visus Jūsų užsakymus kuo greičiausiai. Daugumą užsakymų išsiunčiame tą pačią dieną, kai pateikiamas užsakymas (darbo dienomis). Tačiau maksimalus užsakymo vykdymo laikas tai 3 darbo dienos + 2 dienos reikalingos kurjeriui, kad įteiktų Jums siuntinį.Užsakymų, apmokėtų anksčiau, atveju (kortele, pavedimu arba pervedimu), jų vykdymas prasideda autorizavimo metu (t.y. gavus informaciją, kad pinigai už tam tikrą užsakymą pasiekė mūsų įmonės sąskaitą). Jeigu mokėsite tradiciniu pavedimu, Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti po mokėjimo patvirtinimo (kitą darbo dieną).

Ar siunčiate siuntinius paštu?

Ne. Visus užsakymus siunčiame DPD kurjerių tarnyba. Kurjerių dėka užsakymai atkeliauja pas Jūs labai greitai, taip pat tai suteikia siuntos stebėjimo galimybę internetiniame vežėjo puslapyje.

Jei nupirktas daiktas man netiks, ar galėsiu jį grąžinti?

Taip, tai įmanoma. Reikia atsiminti, kad grąžinamas daiktas neturėtų vartojimo žymių, turėtų visas etiketes ir negalima peržengti 30 dienų grąžinimo laikotarpio. Tiksli informacija apie tai, ką reikia daryti, kad galima būtų grąžinti prekę, siunčiame el. paštu.

Ką reiškia statusai, kurie skiriami mano užsakymui? Kokią reikšmę turi užsakymo vykdymui?

Vykdymo metu užsakymui skiriami bent trys statusai, visų pirma:

a) "naujas užsakymas - laukia vykdymo" - tai statusas, kuris skiriamas užsakymui automatiškai, kai tik bus užregistruotas sistemoje;

b) "įmokos laukimas" - šis statusas skiriamas tik tiems užsakymams, kurių mokėjimo forma yra išankstinis mokėjimas; tai reiškia, kad tarnybos dar nepatvirtino pinigų įplaukos sistemoje ir susilaiko su vykdymu iki laiko, kai bus gauti pinigai. ;

c) "užsakymas vykdomas" - parduotuvės aptarnavimas pradėjo rinkti užsakymą (išankstinio mokėjimo atveju, šis statusas reiškia, kad užsakymas yra apmokėtas);

d) "siuntinys išsiųstas" - užsakymas yra surinktas, o siuntinys perduotas kurjerių įmonei;

e) "užsakymas aiškinamas" - statusas labai retai vartojamas, užsakymui skiriamas tik tuomet, kai neįmanoma vykdyti užsakymo nesusitarius dėl kaikurių klausimų su pirkėju (reiškia, kad parduotuvės aptarnavimas bandė susisiekti el. paštu arba telefonu su pirkėju ir laukia jo sprendimo);

f) "užsakymas įvykdytas" - šis statusas skiriamas tuomet, kai siuntinys yra pristatytas, o kurjeris įmokės pavedimą į parduotuvės sąskaitą (šio statuso reikšmė tik informacinė);

g) "užsakymas anuliuotas" - šis statusas suteikiamas kiekvienam užsakymui, kuris nebuvo vykdomas (nepriklausomai nuo vykdymo atsisakymo priežasčių);

h) "užsakymas nepriimtas" - šis statusas skiriamas tiems užsakymams, kuriuos parduotuvė įvykdė, o pirkėjas jų nepaėmė.

i) "dalinai realizuotas"" - šiš statusas reiškia, kad siunta liko išsiųsta dalinai, joje trūksta vienos arba daugiau prekių.

Ką daryti, jei buvo pristatytas pažeistas siuntinys?

Jeigu pristatytas siuntinys yra pažeistas, nedelsiant reikia su kurjeriu parašyti pažeidimo protokolą ir pranešti apie tai mums, išsiunčiant el. pašto žinutę adresu info@4fstore.lt

Ar įmanoma atsiimti asmeniškai?

Deja ne. Parduotuvės struktūra yra išsklaidyta (t.y. vienoje vietoje yra parduotuvės biuras, kitoje - kasų ir buhalterijos skyrius, ir dar kitur - sandėlis), dėl šitos priežasties nėra galimybės asmeniškam prekių atsiėmimui ir mokėjimui už užsakymą.

Ar parduotuvės puslapyje rodoma prekė yra prieinama sandėlyje, ar reikia jos laukti?

Visos rodomos prekės yra prieinamos. Jeigu kažkuri prekė yra parduota, tai ji "dingsta" iš pasiūlos ir negalima jos užsakyti.

Gavau pažeistą/sugadintą siuntinį. Ką man daryti?

Jeigu siuntinys atkeliauja pažeistas turite galimybę atsisakyti priimti siuntą ir su kurjeriu užpildyti žalos ataskaitą. Jei trūksta dalies turinio arba jis apgadintas, susisiekite su mumis per 24 valandas nuo pristatymo dienos su įrodymu (nuotraukomis) ir žalos ataskaita kurią užpildėte su kurjeriu, kad galėtume užregistruoti skundą.

Ar galima anuliuoti užsakymą?

Registruoti vartotojai gali atšaukti užsakymą savarankiškai savo paskyroje, įėjus į “UŽSAKYMŲ ISTORIJA”, paspaudę “ATŠAUKTI UŽSAKYMĄ” tik tokiu atveju, jeigu užsakymas nėra apmokėtas. Taip pat galite mums parašyti laišką norėdami atšaukti savo neapmokėtą užsakymą adresu: info@4fstore.lt

Nutrūko internetinis sujungimas užsakymo apmokėjimo metu. Ką turiu daryti?

Nesijaudinkite, tokie atvejai pasitaiko. Elkitės pagal pateiktus nurodymus:

1. Įsitikinkite, ar į Jūsų el. pašto dėžutę pateko el. laiškas iš Przelewy24, PayPal kurioje surasite nuorodą, leidžiančią tolesnį mokėjimą. El. pašto laiškas turėtų patekti į Jūsų el. pašto dėžutę per 30 minučių.

2. Jeigu praėjus 30 minučių negausite laiško - parašykite mums su klausimu apie mokėjimą adresu: info@4fstore.lt arba paskambinkite tel. nr. + 370 (5) 2059367 (infolinija).

Pasistengsime atsakyti kuo greičiau.

Ar galima pasirinkti pristatymo valandą arba pateikti įvairius pristatymo adresus, priklausomai nuo planuojamos pristatymo valandos?

Standartinis kurjerio siuntinys neturi galimybės pasirinkti kokrečios pristatymo valandos ar papildomo pristatymo adreso. Tad negalime jums garantuoti konkrečios pristatymo valandos. Tačiau galite siuntinį nukreipti ir pasirinkti naują pristatymo datą, laiką ar adresą kai gaunate siuntinio sekimo numerį po to kai siuntinys yra išsiųstas iš mūsų sandėlio. Nukreipti siuntinį galite prisijungę prie DPD platformos: https://www.dpd.com/lt/lt/mydpd-2/.

O kas, jei mokėjimas nepavyks?

Jei apmokėti nepavyks, turite galimybę iš naujo apmokėti užsakymą.

1. Registruoti klientai:



- prisijungus prie savo paskyros ir tada paspaudus mygtuką „Mano paskyra“, kur pagrindiniame atnaujinto puslapio vaizde bus rodomi „Naujausi užsakymai“ ir mygtukas „Bandyti mokėjimą dar kartą“



- siunčiant žinutę adresu info@4fstore.lt su prašymu sugeneruoti nuorodą. Taip pat naudokite šią parinktį, kai mygtuko nesimato – tai reiškia, kad laikas baigti tam tikrą operaciją baigėsi



- apmokėdami per 3 dienas nuo užsakymo pateikimo į mūsų banko sąskaitą.



2. Neregistruoti klientai gali siųsti žinutę adresu info@4fstore.lt su prašymu sugeneruoti mokėjimo nuorodą arba atlikti tradicinį pavedimą į mūsų banko sąskaitą.

Sąskaitos numeris

Jeigu dėl techninių priežasčių nepavyks Jums įvykdyti mokėjimo už savo užsakymą, galite atlikti tradicinį pavedimą į mūsų banko sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje prašome nurodyti savo užsakymo numerį:

EURO
PL77 1090 1665 0000 0001 4385 8849
BIC(SWIFT): WBKPPLPPXXX

Gavėjas: OTCF S.A.

Gavėjo adresas: Saska g. 25C

30-720 Kraków

Lenkija

Kur galiu rasti savo sąskaitą faktūrą?

Sąskaitą faktūrą galite rasti savo el. pašte, kurį naudojote pateikdami užsakymą, arba jei užsakymą atlikote kaip registruotas klientas, galite ją atsisiųsti apsilankę savo 4F paskyroje mūsų internetiniame puslapyje ir spustelėję užsakymą. Apačioje pamatysite parinktį „atsisiųsti dokumentą“.

Ar galima grąžinti prekes į fizines parduotuves?

Apgailestaujame, tačiau prekių grąžinimas į fizines parduotuves nėra galimas.

Ar galima grąžinti prekę, kuri yra nukainuota?

Taip. Galima grąžinti prekę, kuri yra pirkta su nuolaida.

Kodėl būtina išsaugoti grąžinamos siuntos sekimo kodą?

Reikia turėti siuntos sekimo kodą (matoma grąžinimo siuntos etiketėje) dėl to, kad jeigu kreipsitės į mus, mes galėtume Jums atsakyti, kur randasi grąžinama siunta. Būtinai reikia išsaugoti grąžinimo siuntos išsiuntimo įrodymą iki kol gausite pinigus, todėl visą laiką prašome, kad nufotografuotumėte kai kurjeris atvyksta ir priklijuoja siuntos etiketę.

Ar prekės atgalinis siuntimas vyksta už mano pinigus?

Jeigu esate registruotas pirkėjas Jums priklauso nemokamas grąžinimas. Jeigu neesate registruotas pirkėjas, prašome kreiptis el. pašto adresu info@4fstore.lt dėl nemokamo grąžinimo. Grąžinti nemokamai galima per kurjerį arba per pasirinktą paštomatą. Užsakytas kurjeris atvyksta sekančia darbo dieną ir paima gražinamą siuntą. Į paštomatą siuntą galite idėtį Jums patogių laiku. Nepamirškite, kad prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo datos ant pardavimo dokumento.

Jei nuspręsite grąžinti patys, Prašome išsaugokite grąžinamos siuntos sekimo numerį.

Kada galima tikėtis pinigų grąžinimo už prekių grąžinimą?

Pinigai yra grąžami per 14 dienų nuo siuntos gavimo į mūsų sandėlį dienos.

Ar galiu iškeisti prekę pagal jos spalvą/dydį/modelį?

Deja, neturime tiesioginės keitimo pasirinkties. Yra įmanomas standartinis grąžinimas, o vėliau - naujas pirkimas.

Ar galima grąžinti apatinį trikotažą?

Taip, tiek apatinius, tiek maudymosi kostiumėlius galima grąžinti, tačiau yra labai svarbi sąlyga, kad nebūtų dėvėjimo ir netinkamo matavimosi požymių, nebūtų nuimtos apsauginės plėvelės, nebūtų įtarimo, kad tie drabužiai buvo dėvėti ir taip pat turi būti originali etiketė. Grąžintini daiktai turėtų būti nenaudoti ir nepraradę prekinės išvaizdos.